05. siječanj 2016.

INA-MOL: Ispunili smo sve obveze iz ugovora o dokapitalizaciji Energopetrola

Konzorcij INA-MOL u cijelosti je ispunio sve preuzete obveze u skladu s ugovorom o dokapitalizaciji sarajevskog Energopetrola, izvjestili su u utorak iz Ine, reagirajući na nedavni članak u sarajevskom Dnevnom avazu, u kojem se navodi da taj konzorcij izvlači novac iz Energopetrola.

Iz Ine navode kako je neovisna međunarodna revizorska kuća Deloitte u svojem izvješću, koji je izrađen temeljem zahtjeva Vlade Federacije BiH, potvrdila da je konzorcij INA-MOL ispunio sve obveze iz ugovora o dokapitalizaciji.

"Konzorcij je u razvoj Energopetrola investirao nešto više od 150 milijuna konvertibilnih maraka (KM), od čega je 62,3 milijuna KM uloženo u modernizaciju maloprodajne mreže Energopetrola, a nova ulaganja nastavit će se i u idućem razdoblju", ističu iz Ine.

Napominju i kako današnji moderan izgled benzinskih postaja Energopetrola kao i kvaliteta usluga koja se na njima nudi svjedoči o opredijeljenosti konzorcija za rast i razvitak Energopetrola.

Naglašavaju i da su "u potpunosti netočne optužbe o pretpostavljenoj zaradi konzorcija INA-MOL". "Spomenuti iznos od 2 milijarde KM predstavlja prihod kompanije kojim je isključivo raspolagao Energopetrol, a ne dobit od koje bi koristi navodno imali dioničari", navode iz Ine.

Također, dodaju da je "konzorcij INA-MOL spreman u konstruktivnom dijalogu s Vladom FBiH razriješiti sva otvorena pitanja u cilju dugoročnog uspješnog poslovanja Energopetrola".    

Dnevni avaz je u prošlu srijedu objavio kako Vlada Federacije Bosne i Hercegovine smatra da hrvatsko-mađarski konzorcij INA-MOL nije ispunio obveze preuzete iz ugovora o kupnji sarajevske naftne tvrtke Energopetrol te ju dodatno oštetio neistinitim prikazivanjem investiranja, pri čemu je sam stekao dobit veću o 200 milijuna eura. Taj list navodi kako konzorcij INA-MOL nije ispunio obveze preuzete ugovorom o kupoprodaji većinskog državnog udjela u Energopetrolu iz 2006. godine odnosno nije investirao 150 milijuna konvertibilnih maraka (76,7 milijuna eura) kako je to bilo ugovoreno.

Iz Ine u reagiranju od utorka navode i da iako autor spornog teksta u Dnevnom avazu tvrdi da je kontaktirao konzorcij INA-MOL kako bi provjerio iznesene optužbe, takav upit nije zaprimljen na službenim kanalima odjela zaduženih za odnose s javnošću Ine, Mol-a i Energopetrola.