Aktualno
StoryEditor

Virovitička komora dodijelila ‘Zlatne kune‘ i predstavila opsežan gospodarski prikaz županije

12. Prosinac 2018.

U Hrvatskoj gospodarskoj komori – Županijskoj komori Virovitica, 11. prosinca, održana je 98. svečana sjednica Gospodarskog vijeća, na kojoj je promovirana 22. publikacija „Karakteristike gospodarstva Virovitičko-podravske županije u 2017. godini“, a najuspješnijim tvrtkama na području Virovitičko-podravske županije u 2017. godini, uručena su priznanja Zlatna kuna.

Svečanoj sjednici Gospodarskog vijeća prisustvovali su: savjetnik u Uredu predsjednika HGK Ivan Škorić, direktor Sektora za financijske institucije i ekonomske analize HGK Zvonimir Savić, zamjenik župana Virovitičko-podravske županije Marijo Klement, iz HOK – OK Virovitičko-podravske županije potpredsjednik Hrvoje Šimunović i komorski tajnik Božidar Jeremić, te članovi Gospodarskog vijeća, predsjednici Strukovnih grupa i Grupacija HGK – Županijske komore Virovitica.

Publikaciju je uredio i pripremio Milan Vanđura, direktor HGK – Županijske komore Virovitica, s višim stručnim suradnicama Suzanom Kolesarić i Andreom Poslek i stručnom suradnicom Renatom Vondra. Recenzent publikacije je direktor Sektora za financijske institucije i ekonomske analize HGK Zvonimir Savić, koji je naglasio da u publikaciji „Karakteristike gospodarstva Virovitičko-podravske županije u 2017. godini“ nisi prikazani samo godišnji pregledi, nego i dugogodišnji trendovi koji ukazuju na komparativne prednosti Virovitičko-podravske županije.

- Niti jedna županijska komora u sustavu HGK, nema ovakvu publikaciju u kojoj je napravljen metodološki ispravan pregled, po cijelom nizu parametara sa trendovima. Ovako dugotrajan trend imaju bilteni Hrvatske narodne banke i izvješća Ministarstva financija - rekao je Savić i pohvalio osvrt na kraju publikacije koji na jednostavan i precizan način daje analitički osvrt i dodatna pojašnjenja objavljenih podataka.

Na temelju prezentiranih pokazatelja u publikaciji pozitivni trendovi u Virovitičko-podravskoj županiji u zadnjih nekoliko godina su: rast plaća i broja zaposlenih, povećanje produktivnosti i robni izvoz. Negativni trendovi koji su pristuni ne samo u Virovitičko-podravskoj županiji, nego i u većini drugih županija uključuju demografiju i podizanje medijana, odnosno starosne dobi stanovništva.

16. travanj 2024 15:37