Aktualno
StoryEditor

Nakon 33 godine dovršen film Orsona Wellesa - prikazan u Veneciji

01. Rujan 2018.

U petak je u Sali Grande na 75. Mostri održana svjetska premijera filma Druga strana vjetra Orsona Wellesa, čiji scenarij zajedno sa slavnim redateljem potpisuje hrvatska glumica Oja Kodar. Uz Johna Houstona ona u filmu nosi i jednu od glavnih uloga.

>>>Netflix najavio dovršenje posljednjeg filma Orsona Wellesa

Direktor 75. Međunarodnog filmskog festivala u Veneciji Alberto Barbera u svom je pozdravnom govoru istaknuo kako je filmska zajednica gotovo 40 godina čekala završetak Druge strane vjetra te izrazio zadovoljstvo što se ova povijesna projekcija događa upravo na jubilarnoj Mostri. Prisutnima je zatim pročitao otvorena pisma podrške Beatrice Welles, redateljeve kćeri, te Oje Kodar koje su pohvalile Petera Bogdanovicha koji se prihvatio nimalo lakog zadatka te ga više nego uspješno realizirao.

Za svoj rad na Drugoj strani vjetra u Sali Grande prije projekcije montažeru Bobu Murawskom uručena je nagrada Campari Passion for Film.

>>>VIDEO: Guillermo del Toro predsjednik žirija filmskog festivala u Veneciji

Podsjetimo se, Welles je film Druga strana vjetra snimao tijekom sedamdesetih godina prošloga stoljeća, no ostao je nedovršen sve do njegove smrti 1985. godine. Zahvaljujući Netflixu film je ‘ugledao svjetlo dana‘, a na njemu je radio cijeli niz proslavljenih filmaša na čelu s Peterom Bogdanovichem, dugogodišnjim Wellesovim prijateljem, koji u Drugoj strani vjetra i glumi. Netflix bi krajem godine film trebao prikazati na svojoj platformi.

Pratite Lider na društvenim mrežama [mks_social icon="facebook" size="48" style="square" url="https://www.facebook.com/lider10media/" target="_blank"][mks_social icon="linkedin" size="48" style="square" url="https://www.linkedin.com/company/lider-press-dd/" target="_blank"][mks_social icon="twitter" size="48" style="square" url="https://twitter.com/lider_press" target="_blank"][mks_social icon="instagram" size="48" style="square" url="https://www.instagram.com/lider.media/" target="_blank"]

20. travanj 2024 03:50